Guest svalbard Startet 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2004 Jeg prøver å koble en Garmin GPS til Raychart 610T uten å lykkes. Koblingen er som vist nedenunder. Den fungerer ikke. Har du noe forslag til hvordan jeg skal koble? PIN 1: Data out+ --> Garmin Data in PIN 2: Printer data not used PIN 3: Data in+ --> Garmin Data out PIN 4: Data in- --> Garmin Ground PIN 5: Printer data not used PIN 6: Data out- --> Garimin Ground Har du noe forslag til hvordan jeg skal koble? Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Trenger du data fra plotteren til GPSèn da? Det er vel ikke nødvendig skulle jeg tro. Sjekket at NMEA OUT er skrudd på i Garmin GPS ? Ellers vil det jo aldri fungere. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.