Ree Startet 24.Juni.2009 Del på Facebook Startet 24.Juni.2009 (redigert) Har en marex 23 med volvo penta 290hk motor,min første båt så litt grønn her.Motor gikk plutselig dårlig og stopper noen ganger på tomgang. Byttet plugger og ut av den ene sylinderen rant det masse vann ut av plugghullet.Båten har saltvannskjøling.Hvor kommer dette vannet fra,åssen finner jeg ut om det er fra blokka eller manifoiler??? Er noen klatter som ligner på "majones" i toppen,men ser ellers pent ut uten rust.sikkert noen som har hatt dette problemet før meg,hehe Redigert 24.Juni.2009 av Ree (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 24.Juni.2009 Del på Facebook Svart 24.Juni.2009 dette høres ikke bra ut, ta en kompresjons test på den så finner du ut hva som er feil Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 24.Juni.2009 Del på Facebook Svart 24.Juni.2009 (redigert) Hei velkommen i klubben.. Mitt første lille tips: hvis sylinderen det var vann i, og det bare er vann i den, ligger rett under riseren. er det godt mulig det er manifoilen som lekker. Hvis du ser de første bildene i tråden i signaturen min, ser du tydelig hvor vannet har komt inn. Der har det vert lekkasje mellom manifoil og riser. edit her er link til første innlegg: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=43988&st=0 Redigert 24.Juni.2009 av jumbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.