oslofjord Startet 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2009 (redigert) DEN STORE SOLSENGPOLLEN.....det er en skandale med alle disse fikse seteløsningene i små og store båter uten en skikkelig solseng....som jo ofte benyttes av små og store.... Livet skal nytes underveis....og da fikser ikke jeg og mine å sitte skolerett uten solseng ! Legg in egne solsengbilder...i sol og uvær ! Redigert 24.Juni.2009 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Lars H. Pt. Kommersøya, webcam her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Divemaster Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 (redigert) Redigert 24.Juni.2009 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Kjetil1 Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Fikk ikke lov av kona å legge ut solsengbilde ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
arnstein156 Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
index Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Det var da fælt til mas om solsenger da! Vi har jo en hel båt å ligge på, må da holde det.... Ikke er det så ofte sol heller... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hansi Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Ikke er det så ofte sol heller... Var strålende vær i Rogaland i dag slik at solsengen hadde nok kommet til nytte. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Fikk ikke lov av kona å legge ut solsengbilde Utrolig tøff den båten til Divemaster.. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 .....Utrolig tøff den båten til Divemaster.. Takker .... vi liker den ... ganske typisk Italiensk fra 80 tallet ... får ta turen over pytten en gang snart .. Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
roaldbj Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Jeg vet ikke om jeg tar sjansen på legge ut våre solsengbilder. Det var imidlertid en forutsetning fra jentene i familien av vi skulle ha stor solseng ombord da vi handlet ny båt. De skal nok boltre seg på denne i helga. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Her er en skikkelig solseng : God plass til 2 voksne uten at man behøver å ligge oppå hverandre. (Bortsett fra at været ikke innbød til soling når bildet ble tatt....) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Seng for sola. Også kalt solseng. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 I slike settinger, Geir Frode, er det like greit at den bruneste ligger øverst Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.