beauty of aqua Startet 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2009 (redigert) avtalte i midten av mai at jeg skulle lever inn båten mandag den 22 juni for rep. av div ting: -def batterilader -def dieselvarmer -def søkelys -lien lekasje av kjølevann Når jeg kom bort der i kveld så hadde de enda ikke vært ombord i båten. Da jeg spurte sjefen om når jeg kunne forvente at de satte i gang,fikk jeg til svar at de "håpte" de kunne begynne imorgen(torsdag),før telefonen hans ringte og jeg ble avfeid. Jeg ventet tolmodig til han var ferdig i telefonen.da han var ferdig så sa jeg til han at jeg reiser på ferie på lørdag og at jeg hadde satt stor pris på om båten kunne være klar til da. Svaret jeg fikk var at dette kunne han ikke love,men de kunne hvertfall ta de viktigste tingene som feks kjølevannslekkasjen. Spørsmålet mitt er da som følgende:Er ikke dette litt slett service fra ett verksted som selv hevder de er seriøs?? Eller er dette normalt? Siste gang jeg bruker disse ihvertfall(vil ikke legge ut noe navn på firma foreløbig) Noen som har noen gode firma og anbefale i bergensområdet? Redigert 24.Juni.2009 av beauty of aqua (see edit history) Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
o.b.lix Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 De jeg har hørt godt om er Bildøy Båt og Motor og K H Nilsen i Florvåg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.