Magne_F Startet 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2009 Hei. Jeg søker informasjon om en finskprodusert seilbåt. Er en 41 fots båt som jeg mener er produsert på slutten av 80 tallet. Jeg tror den heter noe i nærheten av "jönnson seiler". Så vidt jeg kan skjønne har den også en noe rigg. Den har masten plassert veldig langt frem i båten, og har ikke bom. Er det noen som sitter med kjennskap til en slik båt? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Med vind Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Kan det være Ljungstrøm du mener? Den er omtalt bl.a her http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=156509&cat=4914 Eller noe slikt som Ocequeteau Tilapia 6.50 Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Det er noe sånt jeg snakker om ja, men en nyere båt. Noen som har erfaring med å seile med noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.