Homborsund Startet 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2009 Hei, har fått noen forespørsler om å leie ut båten min. Hva er praktisk/mest valig, at utleier eller leier av båten sørger for forsikring? Sitér dette innlegget Link to post
Balle Klorin Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Hva er praktisk/mest valig, at utleier eller leier av båten sørger for forsikring? Det mest vanlige er uten tvil at utleier (eier) forsikrer sin båt. Har vel knapt hørt at privatpersoner krever at den som leier skal tegne egen forsikring. Men det er noen som spesifiserer leie + forsikring, men det handler for det meste om å få litt mer for leieforholdet... Sitér dette innlegget Link to post
Homborsund Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Ok, takk.. det er vel ikke snakk om de helt utopiske summene, sjekker med forsikringa i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Homborsund?? Dere sørlendinger leier bort alt på sommeren. Både hus og båt, hva blir det neste?? Kjerringa?? Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Homborsund Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Ja ja... er du på kjerringjakt kl fem på morran? Feil forum! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Sjon Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Jeg tar gjerne en kjerring jeg, om det er noen til leie for øyeblikket. Hvertfall hvis vi snakker MILF. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.