CB. Startet 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2009 Da har sjøvannspumpen tatt kvelden på badebåten La-sa har pumpe liggende til 4000 kr og eurofritid til 2850 men ingen på lager. Noen som har noen gode råd om hvor en fattig krok kan skaffe en ny eller tilsvarende billigere og med en gang ? Det er jo f..... også at slikt skal skje da gudene har velsignet oss med litt sol. Innerforingene røyk som neppe kan repareres eller ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Er dette en universal type ??? Kan noe annet brukes ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
logget av Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Prøv dette firmaet Contraband. Tillot meg å finne en som ligner men som sikkert ikke passer. http://www.kdtrading.no/tradingshop/produc...60fe2830b0f9f2c Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Takker høfligst for svaret, skal ta en tlf i morgen. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 Jeg landet på Ths BREKKE AS Postboks 271 N-5501 HAUGESUND 52 72 17 02 Koselig mann med usedvanlig god service innstilling. Trodde jeg hadde kommet til ett nytt land sammenlignet med den slappe service til La-sa der man fysisk må være til stede for overhodet få hjelp. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.