CptGreenvalley Startet 26.Juni.2009 Del på Facebook Startet 26.Juni.2009 Heisann, Pga begrensede mengde strøm ombord har jeg nå valgt å benytte dioder for det meste av belysningen ombord. Med slangelys som bruker 0,5w pr meter er dette muligens interessant for flere enn meg. Legger ut noen bilder av belysningen jeg monterte i vinter.. Lyset ser nok noe skarpere ut på bildene enn det er. Evt dimming har jeg ikke undersøkt da det fungererer veldig bra til mitt bruk som det er. Du får forskjellige typer på dioder.no, blå, rød grønn, varmhvitt og kaldhvitt osv, som jeg bruker og er veldig fornøyd med. Du bestiller antall meter og kan kutte til slangen som du vil, veldig praktisk. 59 kroner pr meter er vel heller ikke avskrekkende. Slangelys 12 volt Mvh Timtam Sitér dette innlegget Link to post
CptGreenvalley Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 (redigert) Rettelse: Forbruket er nå oppgitt til 1w pr meter.. Redigert 26.Juni.2009 av timtam (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.