ikar0s Startet 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2009 Heisann. Lurer på om noen der ute med mercruiser 3.0l kan fortelle meg hva jeg bør forvente meg av turtall ved max gass. Får nemlig max 3900 - 4000 omdreininger ved belastning på full gass. Er dette normalt, eller burde jeg forvente mer? Hilsen Rikard Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Hællæ og takk for sist Den gang jeg hadde mercruiser 3l 140 hk mener jeg og huske at jeg fikk 4200 på max, Tror nok turtallet ditt er normalt, er vel sjelden du ligger og kjører der alikevel, Synes båten din gikk bra jeg når vi kjørte sammen sist Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
ikar0s Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Hællæ og takk for sist Den gang jeg hadde mercruiser 3l 140 hk mener jeg og huske at jeg fikk 4200 på max, Tror nok turtallet ditt er normalt, er vel sjelden du ligger og kjører der alikevel, Synes båten din gikk bra jeg når vi kjørte sammen sist Hei du Takk for tilbakemeldingen, har vært ute å kjørt endel nå og begyner endelig å bli vant til den :) Skal holde øynene og ørene oppe etter deg, så jeg får spandert den vi ble enige om Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 skal ut i morgen ,men da er det pappatur med datteren min,så den får vi ta senere, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.