hoistthesails Startet 28.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2009 Hei. Jeg trenger høyden på Draco Summerwind (inkl. vindex). Kjøpte ny i dag, og skal under et luftstrekk med fri høyde: 10m på den første turen. Jeg har søkt her, og internett forøvrig, men uten treff. Eventuelt noen som vet hva som er fri høyde intill land under luftstrekket i Vestegårdskilen på Hvasser? Takk for alle svar. Sitér dette innlegget Vet du hva? Når det nappær ska du dra Link to post
bjornak Svart 28.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2009 Mast + båt er ca. 9 meter inkl. Windex. Sitér dette innlegget Link to post
hoistthesails Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Takk skal du ha. Men er du sikker, eller er det bare en gjettning? Sitér dette innlegget Vet du hva? Når det nappær ska du dra Link to post
pete Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Det er jo bare å prøve.... Sitér dette innlegget Link to post
bjornak Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Hadde masten nede på min i vinter, stakk ca. 1m utenfor båten så det skal ikke være langt fra sannheten, tviler på den stikker høyere. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 I følge kartet er det fri høyde på 11 meter. Sitér dette innlegget Link to post
hoistthesails Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Perfekt. Det er viktig å passe seg, for Strøm er no drit Sitér dette innlegget Vet du hva? Når det nappær ska du dra Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.