fletcherwindsor Startet 28.Juni.2009 Del på Facebook Startet 28.Juni.2009 Noen som vet om det er skadelig og kjøre med opptiltet drev når det kun er snakk om El tilt? Hører en vis rakkle lyd fra drivknuten samtidig, men det er kun når drevet er nesten helt oppe!! og hvor sprek skal den være, jeg klarer ikke og tilte den opp når jeg kjører på tomgang forover. må sette den i fri først!! Kunne tenkt meg powertrim, vet det er og få tak i. vet bare ikke hvor di er og få tak i? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
JaKM Svart 28.Juni.2009 Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Gjør du dette kan du ødelegge hele tiltmotoren. Det er ikke meningen å bruke den slik. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 28.Juni.2009 Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Du MÅ ikke tilte opp vp drevet når maskinen går fremover. Nøytral først så tilt opp , deretter kun tomgang forover. Akterover kan du da ikke benytte. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.