lassepelle Startet 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2009 Som overskriften viser :) Fint om noen kunne spesifisere evt hvilke ledninger som skal brukes og hvor de skal koples Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 I pluggen under tenningslåsen på fjærnkontrollen. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Med andre ord så er det bare å kjøpe ferdig kabelstokk og en passende turtallsmåler da ? Noen som vet hvor jeg finner det? I oslo evt moss. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Det er plus på rød minus på sort og grå er til tacometeret. mener den i midten er til turteller ellers er det bare å måle seg frem til plus/ minus. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Takker og bukker :) Får måle å fikse litt i helgen tenker jeg. Grunnen til spørsmålet er nemlig om jeg har riktig propell. båten er en fjordling sport -64 med en evinrude 90 1986 mod. Propellen er en stålprop med dim 12 3/4x21. Må sjekke opp turtallet og se om en annen prop funker bedre. Høres ut som jeg har noe høyt turtall, men det synes jo med en måler. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 16.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2011 (redigert) I pluggen under tenningslåsen på fjærnkontrollen. Bernt Så det uttaket som fins på OMC fjernkontrollen (96 modell)Elan er beregnet for en turteller og er ikke kun et strømuttak? Redigert 16.Mai.2011 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 Så det uttaket som fins på OMC fjernkontrollen (96 modell)Elan er beregnet for en turteller og er ikke kun et strømuttak? Drar frem denne da jeg har koblet denne kontakten inn i min OMC kontroll da det ser ut til at ledningen til turtelleren skal hit men jeg får kun lys i den men ingen utslag på måleren? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Hvor på motoren kan jeg koble til signalledning slik at jeg kan utelukke ledningsbrudd? Motoren er en evinrude produsert i 1994. 90 hk V4 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.