que Startet 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2009 Jeg ser etter min første båt, og har funnet en Egra 19 som kan være aktuell. Dessverre har hverken jeg eller andre jeg har pratet med, særlig stor kjennskap til denne typen. Har prøvd å søke på nettet, men det er håpløst å finne noe båtrelatert til dette navnet. Er det noen her ute som har god greie på disse båtene (går ut i fra at personen som kaller seg "Egra 19" har noe erfaring )? Er dette en god å stødig båt for min samboer, bikkja og meg? Hvor er de produsert? Sitér dette innlegget Link to post
egra 19 Svart 1.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2009 Hei har selv kjøp denne for kort tid siden eneste jeg vet er at den går fint i sjøen,og at i følge tdligere eier er den støpt i grimstad av en båtbygger der som lagde disse på sin fritid. mh roar Sitér dette innlegget Link to post
que Svart 1.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2009 Takk for svaret, vil du mene at dette vil være et kurant kjøp? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...olderId=1374536 Sitér dette innlegget Link to post
egra 19 Svart 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Den er stått på nett lenge så prisen er vel i drøyeste laget Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.