litt peiling Startet 29.Juni.2009 Del på Facebook Startet 29.Juni.2009 Lurer på å ligge i Tønsberg på fredag. Skal ta tog til oslo, er det langt fra gjestehavna? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Tja, ca 10-12 minutter å gå.. Velkommen til byen vår :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mulligan Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Jepp. Maks 15 minutter. Gå gata opp på sørøstsida av Hotell Klubben så går du rett på stasjonen. Om det går et tog er uvisst. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 takk må ta toget kl 06.26, og hjem kl 16.46 Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Hjem til meg tar det ca 15 minutter å gå. Dog har enkelte kompiser klart å bruker over 2 timer på turen fra byen og hit... Ukjent hvilken årsak, men det var visst kjempegøy! mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mulligan Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Salige Darwin P. Erlandsen uttalte at utsagn om at det var dobbelt så langt fra hybelen i Bogstadveien til Teatercafeen og tilbake som fra hybelen til Teatercafeen var tull. Det var tre ganger så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.