h3nrik Startet 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2009 ohoi! Har en Draco 1800 DC 1986 mod med VP 151 hk (AQ151) med 290 drev. Hydraulikken har fungert o.k. til nå, men vil plutselig ikke trimme nedover. Er rimelig fersk på maskinerifronten, så i hvilken ende begynner jeg å feilsøke?? Sitér dette innlegget Link to post
kjellsea Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 (redigert) Var borti det der på en båt vi lånte en gang,da var det dårlig kontakt i ett rele til tilten,måtte dunke på det for å få tiltet drevet ned igjen.ikke alltid noe alvorlig galt når ting slutter å funke. Redigert 29.Juni.2009 av kjellsea (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Jeg har samme båt med samme drev, dog med aq 145! Hadde akkurat samme problem som deg, og jeg måtte bytte en solenoid! Det Kjellsea tipser om fungerte hos meg, men det er litt klønete i lengden Sitér dette innlegget Link to post
Sander24 Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Du kan jo prøve med og bytte om de to relene! Har vert borti det problemet med et dp-e drev da var det en jorings feil i instrumentpanelet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.