beertrip Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 JØJE MEG .. Hvordan kan en bruke noe slik da? Burde vel henge på veggen i finstua den der Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Et smykke av en båt, men er enig i at en 60-70 talls Mercury firer eller sekser i stedet for riskokeren hadde gjort båten komplett Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Brutus Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Dæven døtte, det var jo rene møbelet... Sitér dette innlegget Link to post
kent!! Svart 3.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 da har jeg fått oppgradert den litt med nye puter og beslag.og fått krommet vinskjermen. da begynner det å hjelpe da gjenstår bare motoren. Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Det er et ord jeg tenker på når jeg ser disse bildene. WOW For et stykke arbeid du har gjort, dette var imponerende. Men........selvbygg, kat, Sandefjord, hvitmalt, ligger den nesten midt i byen med utsikt mot kaia? Tror jeg i såfall vet hvem det er. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Jeg får gåshud! Denne var lekker! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Proxor Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 (redigert) Nydelig båt:) men han kan vel bare lakere motoren også? istedefor og kjøpe en annen, slik at den går mer i ett med båtn.. intill videre.. Redigert 3.August.2010 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Even Moseng Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Dette ser jo helt latterlig bra ut..! Gratulerer! Hvor fikk du laget beslagene? Sitér dette innlegget Link to post
kent!! Svart 4.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 takk takk beslagene skjærte jeg til sjølv , men fikk en her i sandefjord til å sveise de sammen og polere de.de er i syrefast stål.har ikke fått brukt skuta så mye i år, så håper vi får en bra august måned.syns vi trenger det nå Sitér dette innlegget Link to post
liveview Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Hvordan er den i sjøen? Mye slag når det blir litt bølger? Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Dette var lekkert.....en Sandefjoding værdig, Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Den er fremdeles kjempelekker. Jeg banker til med noen praktiske spørsmål mens jeg er i gang; Hvor fikk du tak i øyet til forstavnen? Evt måtte du forsenke mutterne? Hvor langt er det fra toppen av baugen til vannlinjen (langs baugen), og hvor høyt har du vannlinjen på akterspeilet? Håper å få glasset skroget i løpet av uken, og planlegger å bruke 300g/m2 duk opp til vannlinja. Derfor spørsmålene om vannlinje. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.