Brodern Startet 1.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2009 Blei litt obs på noen personer i båt her om dagen. Noen som ihvertfall ikke snakka Norsk kjørte sakte rundt og tok bilder av alle båtene her på Lyseren/østfold. De latet som de tok bilder av hverandre, var "sååå lykkelige" der de satt. Litt pussig episode egentlig, og når jeg leser i avisen at bandittene er i østfold om dagen er jeg vel sikker på at de er ute og snoker her også. De tar bilder og legger inn punkter med GPS slik at det er greit å "plukke opp" interresange objekter hvis de ønsker. Nå skal man jo ikke rope ulv ulv, men dette så ganske spesielt ut. De kjørte langs land, ikke for nærme, og tok bilder av alle båtene som lå nedenfor hyttene her. Fulgte dem et stykke med kikkerten og man så at de latet som de tok bilder av hverandre, men et kamera har da ikke linse som tar bilde i vinkel ?? Greit å følge med ihvertfall. De schwina der stjeler alt de kommer over. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Waylon Svart 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Ja. De er utrolig frekke! Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Kodvaag Svart 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Jeg har lest om det flere ganger her... Ser jeg sånne, så kommer jeg til å stille meg opp og ta bilder av de, og bilen deres. (Ja, lett å være tøff på Internett) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Brodern Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Jeg tar bilder :) Står på terrassen eller brygga, og viser de tydelig at de blir tatt bilde av. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Gammal tråd, men en liten update. Det har blitt rappet noen motorer her + at noen har brutt seg inn i et felles båthus hvor det lagres motorer og bensintanker + div utstyr. Satt selv på brygga da noen skulle ut med båten sin og de fant ut at motoren var borte. De ble jo ikke spesielt glade. En annen her fikk besøk i båten sin, men de som prøvde å stjele noe ble antagelig skremt og stakk, i båten lå det igjen en del saker fra de som prøvde å stjele motoren, så han gikk i pluss hehe. Blir nok ikke bedre dette her, desverre. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Draco24styling Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 For ca 4 uker siden hadde vi et besøk på jobben av 3 karer fra litauen kl 2 på natten, denne gangen var det en lastebilsåfør som lå og sov i bilen sin, Han lot de skru av 4 hjul og noen batterier fra noen nye lastebiler, så ringte han snuten De ble tatt på fersken og måtte ta seg en tur til et av norges "hotell" Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.