Jump to content

Billig og grei båt med ac, noen tips?

FM 8-12

Recommended Posts

Myra 25 AC kan være et alternativ, har sett på en slik, men ikke prøvet den.

Du kan finne et bra eksemplar til godt underprisen du antyder, den jeg sjekket

ville selger ha 60 K for her i Trøndelag. Men vær obs på at Ac'n blir lav og liten på så små båter.

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Myra 25 AC kan være et alternativ, har sett på en slik, men ikke prøvet den.

Du kan finne et bra eksemplar til godt underprisen du antyder, den jeg sjekket

ville selger ha 60 K for her i Trøndelag. Men vær obs på at Ac'n blir lav og liten på så små båter.

mvh

JanS

Tenkte å foreslå Myra 25 AC jeg også. Har personlig erfaring med denne båten, da vi hadde en slik tidligere. Myra 25 er betraktelig mer romslig enn Myra 23, som også blir nevnt her. I akterkabinen er det god soveplass med 1 + 1,5 senger. I den bredeste kan to småbarn fint dele på plassen. Vi reiste selv på ferietur 2 voksne og 3 barn i båten uten problemer. Med en 49 hk Perkins 4.108 gjorde båten rundt 9-10 knop på marsj. Med tom båt og én person lot den seg overtale til 14 knop på full pinne.

Myra 25 AC er vel en heller sjelden båt på markedet. Ser at det for tiden ligger kun 2 stk for salg på finn.no:

1982 Myra 25 AC

1982 Myra/Møring 25 AC

Anbefaler ein Saga 27 AC på det varmeste ,ein koselig og billig familiebåt alt fra 100000 til 200000

NB ! Desse båtane er det laga over 6000 eksemplar av å det sei sitt eller ????

I flere uker har båtbladet Båtliv’s lesere nominert båter til kåringen av ”Tidenes norske motorbåt”.

20 båter ble nominert og avstemningen har pågått for fullt frem til 22.02.05.

Vinneren ble avduket fredag 04.03.05 i forbindelse med åpningen av ”Sjøen for Alle 2005”, den største båtmessen i Norge noensinne.

Vinneren ble, til vår store glede og stolthet, SAGA 27. SAGA 27 har vært i produksjon siden introduksjonen i 1969, og produseres fortsatt basert på det samme konseptet.

Sjekk gjerne heimesida mi der ligg mykje saga stoff :-)

http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/

mini2.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...