kjetika Startet 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2009 (redigert) Noen som har servicemanual til AQ140a? Linken i dokumentarkivet er borte! Redigert 2.Juli.2009 av kjetika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Fikset. Vi har et problem med vedlegg, jeg har ikke rukket å gå igjennom alle enda. Si ifra hvis det er flere som mangler. Sitér dette innlegget Link to post
kjetika Svart 2.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 (redigert) Takk for det Ikke akkurat den jeg var på utkikk etter. Det er en instruksjonsbok til AQ140! Jeg er på jakt etter en servicemanual til AQ140a på lik linje med den som ligger i arkivet til aq145a. Altså en "mekaniker håndbok"! Er det noen som har en slik en? tilsvarende denne Redigert 2.Juli.2009 av kjetika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Jøss, er det sånn å forstå, ja da skal den ikke ligge i arkivet. Stammer fra dengang VP ikke hadde noe på nett, sletter den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.