Jump to content

Polyester og duk..

aasmund_roterud

Recommended Posts

Ring noen båtfabrikanter, f.eks. Viknes, NB eller sånt. Mener å huske at jeg betalte ca. 23 kr. kiloen for polyester. Hvis du kjøper store kvantum ( over 200 kg. ) får du prisen ned i ca. 18 kr.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

• 2 år senere...
kjøpte for nokre år sidan hos dei, men då skulle dei slutte å selge til privatpersoner...

Står på heimesida deira at dei sel det, men om dei kunn sel store kvanter eller til bedrifter står det ikkje noko om. Får sende dei ein e-post og høyre.

Når du kjøpte, selgte dei då spann, eller er det snakk om tapping direkte frå fat?

AR-HA Plast på Nordås er litt billigere en Arna Plast :smiley:

Får sjå på dette viss eg ikkje får tak i hos Arna Plast. Går nemlig på skule på Garnes, så det er ikkje så langt i frå Ytre Arna der Arna Plast heldt til...

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

eg hadde med kanner... kjøpte vel ca 50l polyester og 10l gelgoat og betalte ca 20-30kr/literen. Mener dei skulle slutte å selge å små kvantum. Var vist lei av at folk kom og skulle ha noen få deciliter... Men du kan jo høre med dem...

Har ikkje fått svar frå Arna Plast endå :rolleyes:

Og eg skulle helst hatt tak i polyester i DAG. Er det nokon butikkar i Bergensområdet som sel polyester til ein vetig pris på ein Laurdag? Biltema har jo ganske billig, men er det nokon som har endå billigare?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...