Lego Startet 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2009 Heisann! Jeg er kommet over ett tilbud på Garmin 3010C, med 4 kW radar 18" og gps, inkludert kart. Har vel vært på jakt etter en god radar/kartplotter en stund, og fokusert på Raymarine produkter. Nå ser dette tilbudet ganske greitt ut, utstillingsmodell. Kan noen komme med for og mot, Raymarine kontra Garmin. Hadde tenkt meg Raymarine 12", Garmin sin er 10". Prisforskjellen er ganske stor på disse, alt inkludert. Takknemlig for alle innspill! Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Jeg har 3010c med radar 18HD, Raymarine autopilot og fluxgate kompass som snakker med Garmin via NMEA. Happy camper. Sitér dette innlegget Link to post
Lego Svart 3.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 (redigert) Hei! Så Raymarine og Garmin snakker via NMEA? Det var jo greitt å vite, da jeg har Raytheon autopilot, ST7000. Noen som kan si noe om fordeler/ulemper med HD-radar? Dette tilbudet er med 4kW standard radar. Redigert 3.Juli.2009 av Lego (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.