Jump to content

hvor få tak i innerramme til gammel Moonlight 50 x 50 takluke

kvegil

Recommended Posts

Har en Hansvik 21 Combi-88mod. Skal ha tak i ny innerramme til takluken, en Moonlight 50x50cm. Radien i hjørnene er 6cm, noe som visstnok ikke lages lenger.

Noen som har en eller flere gode ideer? Noen som vet hvor Moonlight lukene produseres? Har snakket med Sleipner allerede, de hadde ingen løsning.

Redigert av kvegil (see edit history)

Nå er tittelen blitt endret, så nå går det bedre.

Maritim selger Moonlight luker m/innerrammer. Er du sikker på at radius er 60 mm? På de Moonlight lukene (50 x 50) hos Maritim er R = 50 mm. Kanskje de kan selge kun rammer hvis de passer(?).

Båten er fra 1988. Det antar jeg at luka også er. Antageligvis har de forandret radien i hjørnene. Maritim henviste meg til Sleipner, og de hadde kun 50mm og 32 mm radius.

Har prøvt å finne produsenten av luka (står Axhede & Hansson) på luka, men finner ingen internettside el. på de. Hadde håpet at de kanskje hadde noe gammelt liggende.

Ringte også Hansvik - men 0 der også.

• 8 år senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Løfter denne på nytt.. Jeg sliter med å finne innerlist som passer etter jeg trakk om takplatene..

Min gamle luke 450x320 hadde hjørne radius på 32, men de nye som selges idag er 36.. Enten må jeg kjøpe 2 like og skjøte de eller så må jeg lage en list på egenhånd.. noen ideer?

Vurderer å kjøpe 2 slike https://www.marineonline.no/plastinnerrammer-for-moonlight-serie-55.html produktnummer C584532 og skjøte...

eller https://www.marineonline.no/plastinnerrammer-for-moonlight-serie-62.html C524532 for å se om jeg klarer å bruke den..

IMG_4294 (1).jpg

IMG_5312.jpg

Redigert av PANAX (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...