beauty of aqua Startet 3.Juli.2009 Del på Facebook Startet 3.Juli.2009 i godt driv i fineværet med ca 3300 omr på motoren,opplever jeg at motoren av seg selv går ned til 2900 omr. jeg gir full gass,men motoren holder seg på 2900 omr en god stund,før den går opp på maks turtall for så å debbe roplig ned,og så stoppe. vi ble slept inn til bensinstasjon,fullte diesel,byttet finfilter,renset grovfilter,for så og prøve og pumpe diesel/lufte systemet. problemet er at når jeg pumper så skjer det ingenting...har åpnet lufteskruen og pumpet til jeg blir blå,men det kommer ingenting frem. sitter i båten nå og håper på svar fra en av dere snufs Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Hulda Svart 3.Juli.2009 Del på Facebook Svart 3.Juli.2009 Står pumpearmen som ligger an mot kammen i øvre dødpunkt, skjer akkurat det du beskriver. Tørn motoren 30 grader for hånd og du skal se at mirakelet skjer at pumpen virker. Hvis den ikke virker, er den defekt og moden for utskifiting. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 3.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2009 har prøvd å turne den flere ganger med startmotoren,men det kan jo være at jeg er uheldig hver gang,og treffer der den akkurat ikke skal. er svært takknemmelig for svar Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
rhummels Svart 3.Juli.2009 Del på Facebook Svart 3.Juli.2009 Brukte en sånn pumpe som er på slangen til påhengser for å få frem diesel på min VP etter den ble kjørt tom for diesel. Koblet den inn mellom filteret & pumpen på motoren. Når jeg hadde fått sugd filteret fullt, og det var komt diesel frem til pumpen på motoren, tok jeg bort "påhengspumpen" og fikk pumpet med dieselpumpen :D R Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.