Jump to content

motorstopp vp kad 32,får ikke pumpet diesel frem..

beauty of aqua

Recommended Posts

i godt driv i fineværet med ca 3300 omr på motoren,opplever jeg at motoren av seg selv går ned til 2900 omr. jeg gir full gass,men motoren holder seg på 2900 omr en god stund,før den går opp på maks turtall for så å debbe roplig ned,og så stoppe.

vi ble slept inn til bensinstasjon,fullte diesel,byttet finfilter,renset grovfilter,for så og prøve og pumpe diesel/lufte systemet.

problemet er at når jeg pumper så skjer det ingenting...har åpnet lufteskruen og pumpet til jeg blir blå,men det kommer ingenting frem.

sitter i båten nå og håper på svar fra en av dere :fishing:

snufs :headbang:

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Brukte en sånn pumpe som er på slangen til påhengser for å få frem diesel på min VP etter den ble kjørt tom for diesel. Koblet den inn mellom filteret & pumpen på motoren. Når jeg hadde fått sugd filteret fullt, og det var komt diesel frem til pumpen på motoren, tok jeg bort "påhengspumpen" og fikk pumpet med dieselpumpen :D

R

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...