M/S AIOLOS Startet 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2009 Jeg har "fått" nye tanker og oppdager nå at stussene som sitter på de nye er 10 mm og det som er på motor er 8mm. Kan jeg tvinge 8mm på det nye eller er det å gå for langt? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Det skal du ikke gjøre, det er lett å få skarver på slangen og luft i anlegget. Kjøpt deg heller en reduserer. De fås i plast, koster noen få kroner. Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Og plast knekker .... (når man først skal ha det skikkelig) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 4.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Ja da har jeg jo fått svar på det meste. Det betyr at jeg må få avkommet til å dreie en i messing, da blir han nok glad. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 (redigert) Past knekker?? Det kommer an på plasten. Jeg har hatt slike overganger i dieselsystemet siden år 2000. Tror de blir forhandlet av Flak. Det beste er naturligvis å sette avkommet i arbeid, uansett. Mine avkom er altfor bra til å sette meg i arbeid. Redigert 4.Juli.2009 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 4.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Gå til en rørlegger. de har i messing.... koster omtrent det samme som plast... Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Vel, det kommer som nevnt an på kvaliteten på plasten. På lastebilen jeg kjører bruker jeg i påkomne tilfeller en kvalitet som brukes i industrien, der er det ikke hva som helst som brukes. Tåler syre, olje og det meste og kan også dreies. Jeg fikk altså sønnen min til å ta seg av mine problemer så nå er det nye overganger i messing av beste kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.