joelle Startet 5.Juli.2009 Del på Facebook Startet 5.Juli.2009 Håller på med et plåt prosjekt der jeg ska nagle fast en aluminiums list med klinknagler, og lurer på hvis det finnes noen spesielle verktøy man kan bruke. Naglene er 5 mm i diameter. Hva jeg har skjønt så trenger man et mothold og ett eller annet som man slår til med. det jeg er på jakt etter er motholdet og ett eller annet verktøy som jeg "trer" over nageln og slår til. (?) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 kapp nagla ca 4mm over godset, legg en god øks eller slegge på undersiden og bank i vei med en klinkehammer på nagla... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
joelle Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Så jeg ska slå på hodet, og ikke på den smale siden? utfordringen er at det er en smal aluminiums list som ska nagles fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.