S.Hafsmo Startet 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2009 Som topic prøver å beskrive: Hvordan er mulighetene for å kjøpe deler til en Scand Dynamic 7600 hos Scand Boats? tenker da på ting som kjøleboks, ankervinsj, teakpanel til badeplattform osv.? ser det er noen som har bygget opp igjen sine båter etter havari, så det må da være mulig? Sitér dette innlegget Link to post
S.Hafsmo Svart 6.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 ingen som veit? Sitér dette innlegget Link to post
PetterM Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Prøv: www.scand.no ”2009.06.30: LAGERSALG!!! Vi har lagersalg onsdag 08.07 kl.1400-2000. Sikre deg reservedeler til båten din nå! Ring evt tlf.99476167.” Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Kjøleboks og ankervinsj er nok neppe noe du finne på lagersalg. Her er det nok mere spesialprodukter til båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Hei.! Bare ring Bjørn Arne på nummert du fikk oppgitt på ett tidligere innlegg. Kan godt være de har noe på lageret til salgs. Det er ikke farlig å spørre. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
S.Hafsmo Svart 11.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2009 hmm.. ja jeg får prøve å ringe. skulle hatt div. småting her og der. bl.a den dusjholderen bake er ødelagt og må byttes. Sitér dette innlegget Link to post
VetLiteOmBåt Svart 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 Hei! Rister litt liv i denne gamle tråden jeg.. :)) lurer på hvordan det gikk med delejakten din s.hafsmo? Trenger selv no div deler og sliter litt siden det er så mange underleverandører .. Blant det som jeg trenger først er til min 98mod med automatsikringer av en 4kanti utgave som jeg ikke finner noen plass.. Ønsker jo og beholde båten original så om jeg får kjøpt nye brytere og sikringer hadde jo det vert knall :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.