Jump to content

Fjerne gummipad på snap-davit?

TICORA

Recommended Posts

Tror det der er et dødfødt prosjekt desverre. De limene er lagd for å sitte. Eneste jeg kan tenke meg er at du forsiktig skjærer bort padsene og limer på nye. Men pent tror jeg ikke det blir. Er nok enklere å flytta snap davit festene på båten eller bygge de om til lengre utgaver.

Litt mer ideer kan du kanskje finne her http://www.tender.no/gummibat.htm#Ekstraut...%20reservedeler

Lykke til :yesnod:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Jeg har selv sett en reparatør løsne fabrikkmonterte deler. Du bruker varme (forsiktig bruk av varmepistol, hårføner er neppe godt nok) Jeg har selv aldri gjort det, men med tanke på at fabrikkmontert utstyr sitter NOE bedre enn det du limer fast selv, bør dette være mulig å få til.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

• 2 måneder senere...
Jeg har selv sett en reparatør løsne fabrikkmonterte deler. Du bruker varme (forsiktig bruk av varmepistol, hårføner er neppe godt nok) Jeg har selv aldri gjort det, men med tanke på at fabrikkmontert utstyr sitter NOE bedre enn det du limer fast selv, bør dette være mulig å få til.

Min erfaring av fabrikslimmade beslag är att dessa IKKE är ordentligt limmade. Det är betydligt lättare att fjärna fabrikslimmade detaljer än en pålimmad gummipad till Snap davits. Dessa gummipads är mycket svåra att få bort från pontonen utan att ödelägga jolla!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...