lasseolsen Startet 7.Juli.2009 Del på Facebook Startet 7.Juli.2009 Hei, jeg har fått lastet ned Nroute og Mapsource. Skal bruke Bluechart. Jeg er rimelig "blank" når jeg kommer til navigasjon og trenger derfor et par svar. 1. Nroute og Mapsource, skal de virke sammen eller kjører de hver for seg? 2. Hva er i så fall forskjellen, hva gjør de? Ps. Jeg skal kun utføre enkel navigasjon i indre/ytre oslofjord. Jeg bruker ekstern antenne og kjører dette på Pc. Gleder meg til og bli opplyst av BP's allvitende medlemmer. Takk takk. Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Jeg tror du må bruke nRoute for navigering, får du kontakt med GPS'en i det programmet? MapSource er primært for planlegging av ruter o.l. Sitér dette innlegget Link to post
lasseolsen Svart 7.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Ok, sjekker med gps når jeg kommer hjem. Så det er altså Nroute jeg bruker når jeg er på fjorden.?.. Sitér dette innlegget Link to post
lasseolsen Svart 7.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Bumper denne med håp om flere innspill Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.