Ole Olsen Startet 8.Juli.2009 Del på Facebook Startet 8.Juli.2009 mistet kjølingen på min Albin 022, skulle sjekke imprellen å der var det nesten bare akslingen igjen Noen som vet hvor man kan skaffe slike, eller om det må orginalvarer til. Trenger også tetningsringen som sitter på akslingen bak i vannpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Har en Albin 011 Delemotor vis du trenger ? Send meg en mail vis du er interrisert. Sitér dette innlegget Link to post
Ole Olsen Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 vet ikke hvor stor forsjell det er på en 011 og en 022......klart det hadde vært interessant om dem var ganske like. Kunne trenge den øvre delen til gearet også, den boksen som inneholder fri pinnen å revers pinnen. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Du får surfe litt på denne siden: http://www.albinmotor.com/AlbinMotor/index.html Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 21.Juli.2009 Del på Facebook Svart 21.Juli.2009 Hvor mye betaler du får det? har en komplett 022 albin. evt send en mail til meg Sitér dette innlegget Link to post
Ole Olsen Svart 22.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2009 Hei Retox sendte deg en mail, men i den var det ikke imprellen jeg mente, der var det gear huset med de to tappene som går ned i fjærne :-)....altså der som wieren er koblet til gearkassen Ole Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Albin-deler får du raskt og enkelt fra deleforhandler rett utenfor Oslo. Husker ikke nøyaktig hva det heter der akkurat nå, men kan finne det ut hvis du vil. De har så og si alt på lager, og bra priser. Bor du langt fra byen kan jeg legge ut for deg og sende i posten. Alt. kan du bestille fra Sverige tror jeg. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.