rrisnes@online.no Startet 17.Juni.2004 Del på Facebook Startet 17.Juni.2004 Hei Er det noen som har slikt liggende - evt vet hvor jeg kan få tak i det ? Har muligens planer om å starte et prosjekt av re-innredning av en Accantus.. Ellers noen som har gode/dårlige erfaringer med selve jobben å innrede ? Rolf Sitér dette innlegget Link to post
First 31.7 Svart 20.Juni.2004 Del på Facebook Svart 20.Juni.2004 Hei! Hvilket reg nr har du på din accantus?? aadne Sitér dette innlegget Link to post
rrisnes@online.no Svart 20.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2004 Hei Det er jeg ikke sikker på. Båten har ikke vært på sjøen de siste 10 årene - så jeg vet ikke om den har et reg nr. Jeg har akkurat kjøpt den. Det er den båten som ligger på www.finn.no http://www.finn.no/finn/boat/object?id=442...53&pos=15&rub=7 Mvh Rolf Sitér dette innlegget Link to post
percu Svart 27.Mars.2006 Del på Facebook Svart 27.Mars.2006 Hei, Jeg vet det er en stund siden du postet her. Men om du fortsatt jobber med prosjektet, kan jeg fortelle at jeg faktisk eier en båt av typen Accantus 78, om du er interisert i litt info. email: per.christopher.undheim@bbs.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.