lindajs Startet 10.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2009 Har en gammel Scanko Sportline ms-9, som har ligget stille i mange år. Men finerdørken mangler... finner overhodet ingenting om denne båten på nettet, verken forhandler eller produsent, men vet at den ble kjøpt på Tybring og Gjedde for mange år siden. Er det mulig å lage en slik dørk selv, blir det holdbart? Jeg har målt båten innvendig og den er ca 200 x 90 cm. Noen som vet om dørk til andre gummibåter som kan passe min? Lurer også på om noen har en 9.9 (15 hk) til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 hei! er enkelt og lage denne dørken! problemet er avstiverene i aluminium som holder platene sammen:) har en sånn scanko båt som jeg holder på og stelle opp.. kan sikkert tegne av dørkplatene for deg eller måle de opp og sende bilde evt;) Sitér dette innlegget Link to post
Kælsn Svart 13.September.2022 Link til dette innlegget Svart 13.September.2022 Hvilken type finer blir sterk nok? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.