Moyja Startet 11.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2009 Som emnetittelen sier : Noen som vet om det koster noe og oppdatere NT+ kartbrikke. Og i tilfelle hvor kan dette gjøres? Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 11.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2009 Fra nautisk.no Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 12.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2009 Oppgradering av Cmap består i at du leverer inn den gamle og får en ny tilbake. Jeg mener å huske at du får 25% rabatt på ny-pris ved innlevering av gammel brikke. Seatronic er stedet for å gå gjort dette.... Sitér dette innlegget Link to post
Larvik Svart 12.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2009 Hei, jeg sendte min til Pronav, får 25% rabatt på ny brikke når man sender den gamle i retur. De var meget raske med å sende ny brikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.