PerGunnar Startet 18.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2004 Er det noen som har en verkstedbok for Evinrude påhengsmotorer? Boka må dekke 40 hk, 1990 modell. Har en reparasjons-manual selv (engelsk utg.) men den strekker desverre ikke til. Verkstedfolka hos min lokale forhandler har ferie, så jeg får ikke informasjon om det jeg trenger der heller på en stund. Det jeg trenger er dele-bilde / beskrivelse av tilt-sylinderen. Ta kontakt på IM dersom du kan hjelpe meg med kopi/scan av et par sider, og sende det på faks eller e-post. Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 18.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2004 Sjekk med Eurofritid. www.eurofritid.no Hvis de har, sender de så du får den i løpet av et par dager. Ellers fant jeg alle splittegningene til min AQ115 på nettet. Skal sjekke der om de kanskje har til din og. Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 18.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2004 Automobilia i Oslo har Haynes og Clymers til omtrent alt. Sender på dagen, eller to dager senere om den ikke lagerføres. Prisene er heller ikke ille. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.