sotra Startet 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2004 Tenkte eg skulle sette hjernecellene i arbeid hos medlemmene her. Noen som veit hvilken båt type som de bygde her? Litt hjelp på veien: alle her har hørt om båten, og eg tror de fleste har vært ombord i en??????????????????????? Idag blir det bygget en helt annen båt der. Det kan du lese mer om på www.hjemme.no/viksunder Du tror det ikkje før du hører det Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 Jeg veit, men jeg skal vente litt, før jeg avslører. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Baltic Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 Har ikke peiling, men jeg tipper Viksund - båter Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 En annen, var jo askeladden da. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 jag gissar oxo på ur-Askeladden, när du säger att de fleste varit ombord i en ! (garderer med With eller Pioneer! ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 Jeg tillater meg å svare for sotra. Askeladden er helt rett. Der er blitt bygget mange båter + mye annet "dill og dall" på "Skjæret" for noen år tilbake. "Skjæret" ligger i Misjesundet i Fjell kommune. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.