CSR Startet 15.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2009 En kamerat lånte båten min, en Draco 1700TL-78mod.,når jeg var offshore på jobb. Han presterte da å miste dekselet som dekker kalesjen når den er nede. Er det noen som har noe peil på om slikt er å oppdrive enten nytt eller brukt? Må vel eventuelt støpe ett nytt. Kankje det finnes noen som er villige til å låne ut sitt ? CSR Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 16.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2009 Hei, har et som er litt defekt, noe sprekt, så jeg bruker det ikke, har tenkt samme tanken som deg og støpe nytt, du kan godt låne dette for avstøp av meg Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
CSR Svart 7.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 Hadde vært konge om du kunne sendt det til meg. Så skal jeg sørge for å få støpt opp ett til deg også som takk for lånet !! Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 7.August.2009 Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 Im sendt Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
CSR Svart 28.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2009 Har fortsatt et deksel i manko ! Om noen har ett jeg kan låne så hadde det vært knallbra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.