Halvor Startet 17.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2009 Hei! Har akkurat avsluttet sommerferien i Dalsland. I Gustavsfors har "Kjell" som driver kanoutleien på stedet, fått laget et koselig miljø rundt den nye gjestehavna. Uteresturant, og en ny gjestebrygge som får vann og strøm etterhvert. I tillegg vil jeg nevne at Kjell bisto meg og en kompis som var på besøk, med transport for å hente bilen til kompisen min i Lennartsfors. Bra service Kjell!!! Verdt et besøk! God sommer til alle! Halvor Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 17.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2009 Enig Gustavsfors har blitt en trivelig plass. Var der for døye tre uker siden. Da hadde de akkurat lagt ut den nye brygga. Da hadde de imidlertid lagt ut bøyer og det virket som det ble veldig trangt mot uterestauranten. De snakket om å legge ut utriggere i stedet. Hvordan var det nå? Sitér dette innlegget Link to post
Halvor Svart 17.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2009 Det var bøyer, som du forklarte, men det lå en Storebro 38 der med akterenden mot restauranten. Han lå riktignok ytterst, og hadde mange flere propeller enn det jeg har.....! Halvor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.