M/S Bastard Startet 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2004 Dette har jeg lurt på lenge. Det står gjerne i sammenheng med fot, eks. 26 &apos. Skjønner ikke noe jeg Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 Skal ikke påstå noe, men mistenker at det kan være browserens manglende evne/oppsett til å vise tegnet " og viser 'taggen' isteden, altså ' = apostroff? I såfall er det ikke ett maritimt / teknisk begrep, men 'dataspråk'. Noen bedre teori? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Faxen Svart 20.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2004 Det er jo ikke noe dårlig forslag: 26' =fot, mens dataen sier apostrof =fot ('). Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
aaa Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Skal ikke påstå noe, men mistenker at det kan være browserens manglende evne/oppsett til å vise tegnet " og viser 'taggen' isteden, altså ' = apostroff? I såfall er det ikke ett maritimt / teknisk begrep, men 'dataspråk'. Noen bedre teori? Helt riktig. ' er HTML kode for "enkeltfnutt". Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Dette var det godt og få svar på da jeg har lurt fælt på om dette var et maritimt uttrykk Takk skal dere ha! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.