Jump to content

Dieselpriser Sverige\Danmark

vaares

Recommended Posts

Er ikke sikker på prisen i Danmark, men jeg ble overasket i Sverige i fjor da jeg skulle fylle tanken, der solgte de ufarget diesel til full pris, dvs 8-9kr literen.

"Statoil i Strømstad"

GipsyGirl

Er ikke helt oppdatert på dieselpriser på sjömack..........fyller så sällan !  :cheers:

men det er korrekt att vi svensker måste kjöre på ufarget diesel  (=skattad diesel)

tror att den ligger runt 8-9 kr på sjömack, skall kolla lite !

(Låg utanpå en norsk Princess55 i Saeby förra året, han sa att han kjöpte riktigt

billig diesel på Kärringön, uskattad og kansje på 'utförsel'  han sa, han betalde 2,90

men jag har aldrig hört tales om något sådant tidigare.................)

S/Y Gunga Din

Er ikke helt oppdatert på dieselpriser på sjömack..........fyller så sällan !  :cheers:

men det er korrekt att vi svensker måste kjöre på ufarget diesel  (=skattad diesel)

tror att den ligger runt 8-9 kr på sjömack, skall kolla lite !

(Låg utanpå en norsk Princess55 i Saeby förra året, han sa att han kjöpte riktigt

billig diesel på Kärringön, uskattad og kansje på 'utförsel'  han sa, han betalde 2,90

men jag har aldrig hört tales om något sådant tidigare.................)

Det finnes "farget" diesel å få kjøpt i sverige også.

Men det er veldig få steder som har det. Mener å ha lest i båtmagasinet om et sted hvor det er å få kjøpt.

Forrige helg kostet det  kr 8,-  dkr /ltr i skagen

ikke tar de kort heller, kun kash.

de hadde rød diesel også men den var forbeholdt fiskerne, vet ikke hva den ville ha kostet.

Mener at jeg fylt med kort på Statoil stasjon ved gjestehavna i Skagen. Husker ikke om det var Statoil kort eller kredittkort.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...