Bitteliten Startet 21.Juni.2004 Del på Facebook Startet 21.Juni.2004 Denne Nidelven er lagt ut for salg på Finn. http://www.finn.no/finn/boat/object?id=446...75&pos=17&rub=7 Er det noen som vet hva slags Nidelv dette er, og eventuelt har noe mer kunnskap om båten? Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 21.Juni.2004 Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Tror ikke det er noen Nidelv. Det står "Nidelvkvalitet" i annonsen, hva nå det måtte bety? Nidelvkvalitet kommer vel bare fra Bjorbekk. Kanskje det prøves på grunn av pris.???? Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 21.Juni.2004 Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Med litt gjetting ser det ut til at det står "Nidelv 9000 Comfort" på pyntestripa på skroget. Ellers kjenner jeg ikke denne modellen. Sitér dette innlegget /MS Link to post
Bitteliten Svart 21.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Tror ikke det er noen Nidelv. Det står "Nidelvkvalitet" i annonsen, hva nå det måtte bety? Nidelvkvalitet kommer vel bare fra Bjorbekk. Kanskje det prøves på grunn av pris.???? Det var nettopp derfor jeg lurte også. Jeg sjekker med Nidelv også - får se hva de sier. Om det er andre her som kjenner denne båt(typen) er jeg taknemling for svar Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 21.Juni.2004 Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Det skal finnes en modell som heter Nidelv 850 Comfort, som visstnok skal være 9,2 meter lang... Se også her ... Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 21.Juni.2004 Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Med litt gjetting ser det ut til at det står "Nidelv 9000 Comfort" på pyntestripa på skroget. Det er en Nidelv Comfort (Nidelv 850HT) www.boat.no/asp/boats/show.asp?id=15914 som vel nå ikke lenger er i produksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.