celia Startet 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2004 Har Halden-Lista(brikke), men ønsker en tur til Danmark uke 30-32. Er det noen som kan hjelpe med C- map som dekker Danmark (M-EN-C159.07) som ikke skal dit på denne tiden? Tull å kjøpe da det kan bli lenge til neste gang. Noen bør begynne en utleiesentral for div. kartbrikker! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Spør en forhandler om du kan leie en brikke for den tiden du skal bruke det. Det vet jeg at jeg kan der jeg bor. Sør vestlandet. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
celia Svart 21.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Takk for tipset. Skal prøve dette, men lar innlegget stå i tilfelle andre henvendelser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.