HulkHaugen Startet 22.Juli.2009 Del på Facebook Startet 22.Juli.2009 Skal bestille nytt instrumentpanel, men er ikke hjemme og vil bestille så det er klart til jeg kommer hjem. Jeg har allerede kjøpt inn instrumentene, som er av typen Faria SS Black, og jeg ser på maritim.no på f.eks. voltmeteret at det er merket med 52mm, mener de da ytre mål eller lysåpning for montering? Også lurte jeg også på nøkkelbryteren av typisk tidlig 80-tallet fra volvo penta, de som er runde, men har en flat side (Se bildet under). Hva er målet på en slik tro? Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
HulkHaugen Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Ingen som vet noe om disse målene? Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
MartinN Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Lysåpning for montering.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Standard lysåpning er 52mm, frontring kommer i tillegg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Cerveza Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Jeg har det målet på en autocad tegning hjemme, skal sjekke det opp etter jobb. Når jeg fikk instrumentpanelet skåret ut hadde de ikke greid å få med seg at det var en flat side der, så det hullet ble helt rundt på mitt panel. Det har ikke vært noe stort problem egentlig, jeg bare skrudde det litt ekstra hardt til. Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Takker for svar =) Ingen som kjenner til målene på denne berømte Volvo Penta tenningsbryteren da? Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Cerveza Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Det var målet på Volvo Penta tenningsbryteren jeg mente, hvis ikke det gikk frem. Jeg målte den når jeg konstruerte mitt nye panel. Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 sorry, så ikke den oppdateringen når jeg skrev, kun 5 min der gitt. Hadde vært ypperlig om du hadde det målet =) Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Cerveza Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 I følge min tegning er diameteren på hullet 28mm, og radien fra senter av hullet til det flate partiet er 13mm. Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Dvs at den rette siden kun kutter én mm av diameteren? ok, takk for svar. Da satser jeg på at det går bra :) Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.