rolk Startet 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2009 Kan noen si noe om Elan seilbåter. Det ligger en på finn. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18118407 Er det billigbåt som er ok ellet bør man holde seg borte. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Elan er bra båter. Produseres i Slovenia, tror jeg. Vet ikke så mye om 43-foteren. Ser den er fra 1990. Da er den 99% sikkert bruktimportert charterbåt. Prisen virker noe høy. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ulysses Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Denne er konstruert av J&J-design. Er nok en båt produsert for chartermarkedet, uten at det behøver å være negativt. Elan knyttet for en del år tilbake til seg konstruktøren Rob Humpreys, og satset sterkt i markedet for performance cruisers. I dag vil jeg hevde at de er en god del hakk over BenJanBav i seilegenskaper, og noe over i kvalitet. Den gamle serien er greie turbåter, som jeg ville sammenliknet med BenJanBav fra samme periode, for å se om prisen er korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.