strawberry Startet 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2009 Hei! I ferien har jeg sett særlig 2 båter som har vakt min interesse. Problemet er at jeg ikke kan identifisere hva slags båter dette er. Den blå tror jeg er engelsk og den hvite tror jeg er norsk. Jeg kan selvsagt ta feil. Er det noen her i forumet som vet navn og typebetegnelse på diss to båtene, så hadde jeg vært meget taknemlig! Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Den hvite minner meg om en prototype jeg så for et år siden. Tilvirkes østpå et sted. Mener den har hybridmotor: Diesel + strøm eller noe slikt. Tror det er en Steyr, men er ikke sikker... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pjolter Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Kan minne litt om en eldgammel Hardy den blå, men dette er bare gjetting Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Enzo Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Den hvite der så jeg maken til i tønsberg før helgen , freste avgårde med god fart , aner ikke hva det er men det er en spesiell båt Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Tror også at den blå minner om en Hardy. http://www.hardy-owner.org.uk/gallery/gallery.htm Kan du finne den blandt disse? Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Her er den! Kom på hvordan jeg skulle finne frem til den ;-) Solvik boats Marsjfart 20 knop Her er bilder Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
strawberry Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 (redigert) Hei! Takk til alle, og særlig til GB jr. og Hallais! GB jr traff spikern på hodet! Hjertelig takk! (Hvis du med GB jr. tenker på GB 32 sedan, så er det en drømmebåt for flere enn deg! :-) Fant ikke en identisk Hardy, men tror også, som Hallais at det er noe i den gaten! Mvh. Strawberry Redigert 23.Juli.2009 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
hawthorne Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Står om "den hvite" i DN's bilag i morgen, fredag. -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 24.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2009 Står om "den hvite" i DN's bilag i morgen, fredag. Her Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.