Jump to content

Reklame for denne siden


KaFarsken

Recommended Posts

Jeg vil få si en ting. Enkelte av reklame innleggene personer fra denne siden har hos BM smaker litt bittert.

Jeg tenker på dem som har en overskrift, og kun en henvisning til dette forumet. Dårlig reklame, kaller jeg det. Det er min mening.  

Det må da være mye bedre og gi ett eventuelt svar på BM sitt forumet. og ikke bare henvise til dette forumet. Og reklamen kan da være feks : "Sakset fra båtplassen.no"

 

Jeg ønsker dette forumet, og Båtmagasinet's forum all mulig lykke. Det er være plass for alle. Slike forum er en gullgruve. Og jeg har tenkt og være med på begge plassene. Og kanskje innom Kast loss også..

 

Ha en perfekt dag.

Mvh

KaF

Link to post
Share on other sites

Er enig i det du skriver. Tror nok en del er blitt provosert på de andre sidene og derfor har gått litt over streken noen ganger (meg inkludert).

 

tror vi må satse på å spre forumet gjennom å ha gode diskusjoner og sørge for at det er god aktivitet på siden og ha et godt miljø slik at nye folk våger å skrive innlegg.

 

Bruktsidene kunne vi kanskje markedsføre litt bedre? et stykke igjen til "bruktbørsen" nivå på dem....

Link to post
Share on other sites

:nono: Jeg er nok en av dem som har syndet litt her  :cheers:

 

Mange har nok irritert seg over at det har vært drevet reklame for baatplassen.no på andre fora, og jeg tror nok de fleste (inkludert meg selv)  kan være enige i at det ikke er pent.

 

Hvis vi syndere derimot ikke hadde gjort det ville heller ikke denne siden blitt kjent, og dere som er her idag ville ikke vært her.

 

Nå som baatplassen.no har fått egne ben å stå på regner jeg med at denne typen reklame er et tilbakelagt stadium.

 

Så får vi bare håpe på tilgivelse.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Lasse er flink til å lage reklame, hos BM og andre steder. Har han betalt for dette mon tro ??

Med slike innlegg avslører du ditt "sanne ansikt" - d.v.s. om ikke navnet ditt er Havgaa(a)aapet så er det tydeligvis valgt for å provosere her på 'plassen vår! Nå har det seg slik at vi medlemmer (99,9%) av baatplassen er meget glad i vår forum, som vi selv har skapt i fredelig fellesskap, og vil derfor forsvare vår integritet - Vi har egentlig ikke lyst til å høre på slike tullete og barnslige provokasjoner som du kommer med her. :boxing:TROLL, du kaster bort tiden her!

 

Har prøvd å slette et innlegg, men det ser ikke ut til å virke. ??? Hva gjør jeg nå ?

Et lite greit tips her må være: La være og skive tullete og provoserende (barnslige) troll-innlegg, så slipper du og lure på hvordan du selv skal slette disse.

 

Eller på godt norsk - bruk hue først, før du missbruker tastaturet! :wink:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Tror at dette nettstedet delvis selger seg selv ved den seriøsiteten som preger det. Seriøsitet er merkevaren til Baatplassen.no og den må vi tviholde på. Antall besøkende er mindre viktig så lenge vi er uavhengig av reklameinntekter. Har registert mye av det tullet som foregår på visse andre fora om dagen og la oss for alt i verden unngå slike diskusjoner.

Link to post
Share on other sites

Og morroklumpene gir seg jo ikke heller, skjønner ikke at de gidder..!

 

INNLEGG 

Forfatter: Lasse Dato: 06.06.2005

Email   

Tittel: baatplassen.no 

Nå må dere slutte å besøke disse sidene. Gå til Baatplassen.no eller båtplassen.no.

Vi fikser alt og gir dere info om hva dere skal gjøre.

 

Husk å kjøp vimpelen vår når dere besøker oss.

BM innlegg

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Og nå har gaapet identifisert deltakerne på bildet.

 

Det skal bli lett å identifisere følget. Det er lagd tre luer. Hans Due - Lars H. og Eve. Eve er det ikke . Derfor må den ene i følget være en fotomontasje. Svært hyggelig at sjefsredaktøren på Båtmagasinet og Lars H. bruker luen på selveste Aker brygge. Lars H har jeg alltid beundret og nå får jeg en bekreftelse på at han beundrer meg også. Jeg bøyer hodet i takknemlighet

 

(-- reference to evil site removed --)

Lars H. Bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...