Burgermeister Startet 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2009 Nokon som har erfaring med nedfellbar ankerrulle? Ser at dei er ein del dyrare enn vanlege ankerruller, men det kunne kanskje vere kjekt å få mest mulig under plattforma. På den andre sida vil vel ei nedfellt ankerrulle måtte kome lenger inn på plattforma slik at meir av ankeret vil vere i "tråkksona".... Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Nokon som har erfaring med nedfellbar ankerrulle? Er ikke sikker på hva du mener med nedfellbar ankerrulle. Har du et bilde fra en katalog eller lign. du kan legge inn? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Burgermeister Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Ja her er bilde Lurer på om det blir litt kort ned til overflata slik at eg pløge sjø. Er vel en fordel at ankeret slepp så langt bak drevet som mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 28.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Har prata med nettbåt og dei sei at det ikkje er noko problem så lenge eg ikkje skal innstallere vinsj, då vil eg få feil vinkel på tauet, og har ei klaring på 20-25 cm under plattforma. Dei anbefalte ei slik dersom eg ska ha vinsj. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Jeg ser ikke helt hvordan du kan få plass til ankeret under plattformen uten å ploge opp masse sjø. Vi har ulike båttyper, men legger ved et bilde av installasjonen hos meg. Som du ser kan jeg ikke ha ankeret under plattformen. Er virkelig badeplattformen din 20-25 cm over vannflaten? Hvordan ser det ut når du gasser på litt? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Burgermeister Svart 28.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Slik ser det ut : Har ikkje målt men der er relativt god plass. Blir faktisk enda bedre med fart! E no alikevel bra størrelse på eit Bruce anker på 7,5 kilo, vil sikkert ikke bli masse å gå på. Surt viss eg tar hol og det ikkje funka. Sikkert tryggast med rulle på plattforma. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Har da fått montert ankerrulle som eg betjenar manuellt. Greit nok for så vidt, då eg ikkje har muligheiter for å oppbevare ankere på hekken, men må gå med det gjennom båten kvar gong det skal brukast. Har begynt å tenke på ankervinsj, ha sikkert vore kjekt. Dersom eg ønsker å ha litt motstand på ankeret når eg nærmar meg land er vel frittfallsvinsj ikkje det beste eller? Eg ser at det er stor forskjell på wattstyrken, her er det vel forskjell på om ein velger frittfall eller ikkje? Har rett og slett lite greie på vinsjar og det ha vore kjekt om nokon kunne gi meg eit godt råd til valg av løysing. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 kombinasjon kjetting og bruceanker er den beste , se også denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 25.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Då blei det nedfellt ankerrulle til slutt, då den eg hadde kom i konflikt med gummibåten eg har kjøpt. Skar hol i dag og der var vått/fukt i plattforma. Har sikkert vore slik ei stund. Skal prøve å få tørka med varmepistol. Er det katastrofe om eg ikkje får ut alt? Vil det mygle? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.