Lars H. Startet 23.Juli.2009 Del på Facebook Startet 23.Juli.2009 Hei. Har nå i flere måneder forsøkt å få kontakt Med Høcom for å få oppdatert SW på min plotter. Jeg har både sendt mail og ringt, men ingen respons. Hva gjør jeg, jeg skal på ferie om en uke og vil ha SW for min plotter oppdatert Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
beauty of aqua Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 hvor ligger de? de som ligger på søreide i bergen? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Gudrun Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 (redigert) Hmmmmm, var oppom Høcom for noen uker siden, da var han travelt opptatt med alt mulig, men hadde nå tid til en liten prat.... Fikk med meg en ny Vhf med antenne og papirene ordnet vi før jeg gikk.. har ringt han noen ganger etterpå med spørsmål og han har nå svart, men la det ringe ganske lenge.... men skal innrømme at han av og til har svart meg på epost fra andre deler av kloden når han har vært på messer etc. etc..... Vel vært heller korte meldinger som, vent til jeg kommer hjem igjen om...uker.... Er et enkeltmannsforetak så han løper endel... Ferieavvikling?????? Redigert 23.Juli.2009 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Jo da, jeg har ringt og fått svar. men beklager, vi har hatt så mye å gjøre og skal sende oppgraderingsbrikke. Og får du den ikke snart, så ring igjen. Ja, det gjør jeg ringer og purrer. Nytt bekklagende svar osv.!! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Enzo Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Sendte de en mail via en finn.no annonse , fikk svar innen 30minutter , kanskje det er en vei å gå Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Det beste er å stikke innom butikken, telefonen hans er treg... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Hei. Har nå fått svar fra Høcom, og det viser seg at de må ha gjort en liten feil da de tidligere svarte at det fantes ny SW til min plotter. Jeg har tydeligvis siste versjon SW. Så da har jeg svart pent på siste mail, og jeg kan reise på ferie om en snau uke i visshet om at jeg har siste SW (og nå også siste versjon av C-map kart). Lars H. 6 dager og 9 timer til 4 ukers båtferie! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
tomeriks Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Kjøpte autopilot med endel utstyr til der tidligere i sommer. Fikk toppen oppfølging. Også etter at jeg hadde motatt den i posten og hadde oppfølgingsspørsmål. Kommer til å fortsette å handle på høcom, da det virker som at mannen har gode kunnskaper på hva han driver med. Kan ikke si jeg føler det med de lokale båt butikkene når det gjelder elektronikk.. Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Jeg har også de beste erfaringer med Høcom. Kjøpte VHF der for en tid tilbake og det ble ordnet raskt og effektivt. Da jeg hadde problemer med en gammel autopilot, som ikke var kjøpt hos dem, ordnet de kontakt med de rette folkene. Det er godt at det har ordnet seg for Lars H, for jeg tror Høcom prøver å drive seriøst. God ferie til Lars H. og alle på BP. Jeg kaster loss i moregn tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Jeg oppdaterte saoftware på min Interphaseplotter hos Høcom. Tok en evighet :-) Men nå er det gamrin for alle penga. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
cruiser62 Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Jeg har bare negative erfaringer med Høcom. Det er sjelden at jeg har det med noe firma. Saken gjelder at de skulle montere VHF for meg i 2009. De fikk spesifisert oppdrag i hendene uten å gjøre noe. De sendte flere meldinger som svar på henvendelsen med at "nå skal vi gjøre det, i neste uke, kommer snart tilbake med tid for montering" m.v. I mellomtiden fikk jeg regning fra Telenor Maritim Radio på årsavgiften. Siden Høcom aldri klarte å montere VHF i 2009, fikk jeg et utlegg jeg bare måtte betale pga. deres forsinkelse. I håndverksloven heter det at man kan kreve dem for utlegg pga. forsinkelse. Høcom avviser dette, til tross for at jeg har sendt dem kopi av en uttalelse fra Forbrukerkontoret. De svarer videre ikke på mine henvendelser. De er til og med adm.dir / daglig leder som står for denne uprofesjonelle kundebehandlingen. Råd: STYR UNNA! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Jeg er redd vi kunne ha sartet en omfattende tråd her som ville omtalt en rekke verksteder, firmaer og butikker som ikke gjør jobben sin og elendig kundebehandling, dårlig utført jobb... etc etc.. hmm Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Jeg handlet kartbrikke der i går, de var både billigere enn andre og man slapp ventetid annet enn de 3 minuttene de brukte på å lage brikken. De svarte denne gangen også på telefonen i forkant men ga klar beskjed om at de kunne være ute noen 10 minutters ærend nå og da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.