Astrix Startet 24.Juli.2009 Del på Facebook Startet 24.Juli.2009 off , vi har fått barnepass og ordnet alt, så går jeg inn på nettet men jeg ser at gjestehavnen er stengt nå i glamatfestivalen. Er det noen her som kjenner til nærligende plasser, eller eventuelt noen som har båtplass i stavanger som kunne hjelp meg i helga. dere kan tenke dere hvor sur min kone er akkurat nå . Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Gå inn i havnen til Stavanger Seilforening på Sølyst (Rett over "fjorden" i forhold til oljemuseet) og finn en bås med grønt skilt. Finner dere ikke det kan dere presse båten inn mellom servicekaien og første båsen på B bryggen. Det er min plass, og jeg er ute hele helgen... Desverre krever selvsagt foreningen havneavgift..... Buss nr 1 bruker 4-5 minutter til sentrum derfra....... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
SF Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 (redigert) Du kan låne plassen min om du vil, jeg har plass i Hillevågsvannet ca 10 min å spassere til festivalområdet. Send meg en IM om du er intresert. Redigert 24.Juli.2009 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Astrix Svart 24.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 (redigert) hei IF jeg tar plazsen din tusen takk du treffer meg på 98266044 nå blei fruen glad, altså fruen glad jeg glad PS har du landstrøm????? Redigert 24.Juli.2009 av Astrix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Hei, har sendt deg IM Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.