Baffin Startet 25.Juli.2009 Del på Facebook Startet 25.Juli.2009 Har lastet ned et program som heter Nawionics Norway på Iphonen min og det har Sjøkart over hele Norge... Meget bra programm foresten kostet kun 139,- billigt for sjøkart over hele Norge Det er en del tidevannsstasjoner(merket T på kartet) i disse strømmene feks denne i Vatlestraumen. Når man går inn på T så får man opp Flo og fjære en uke fram i tid.... Viser har fra Vatlestraumen utenfor Bergen. Noen som vet om disse Tidevannsstasjonene finnes på nettet et sted??? Kunne vært kjekt for å finne steder med mye strøm... Har tatt et par screenshots for å vise.... Sitér dette innlegget Link to post
DelCasa Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Beklager, men ble litt nysgjerrig på selve kartet og hvor du fikk tak i det. Jeg fant ikke noen valg for det samme som du skriver, dvs 139,- for hele Norge. Hvilket av alternativene var dette? Kjøpte du det på App Store på selve telefonen? Sitér dette innlegget Link to post
Baffin Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 På app store ja kjøpte det for ca 3 uker siden.....har en orginal Iphone som ikke er hacket.. Heter Navionics Norway og har hele norge med alt av fyr lykter tidevann osv,,,,,, Meget bra selv på en liten skjerm..... Sitér dette innlegget Link to post
DelCasa Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Auda, finner ikke noe der som heter Navionics Norway, bare en drøss med andre... Sitér dette innlegget Link to post
Baffin Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 hmmm ser den er vekke fra appstore nå ja..... Kommer sikkert snart tilbake, funker iallefall meget bra litt vanskelig å planlegge over lengre avstander da det må zoomes en del men til småturer så er det veldig greit å ha kartplotter til 139,- hvis man ser vekk fra kostnaden på telefonen da Sitér dette innlegget Link to post
DelCasa Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Nettopp, giret meg skikkelig opp her for det virket jo som greit og enkelt. Ser de har "splittet opp" Norge i flere kart, så det er nok Skagerrak jeg skal ha da. Kjøpte den nå, til en pris av 279,- men det er uansett billigere enn en ny kartplotter. Beklager at jeg kuppet tråden din. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 ser vimenn også har vært borti det der. 139.- for hele norge eller 65.-for scandinavia øst inkl oslofjorden er ikkje akkurat en upris http://www.klikk.no/motor/baat/article475396.ece Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 (redigert) Noen som vet om disse Tidevannsstasjonene finnes på nettet et sted??? Ja, det gjør de nesten. Du finner mange av de her, men ikke alle. http://retro.met.no/cgi-bin/vannstand-tabell.cgi Redigert 27.Juli.2009 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
ÅtteGlass Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Målerne som benyttes av Sjøkartverket finner du her: http://vannstand.statkart.no/kart.php Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
pete Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 nå er navionics Norway tilgjenglig i App store igjen. Sitér dette innlegget Link to post
DelCasa Svart 29.Juli.2009 Del på Facebook Svart 29.Juli.2009 (redigert) Ja, det er typisk etter at jeg nå har kjøpt den andre til 279,- :P Redigert 29.Juli.2009 av DelCasa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.Juli.2009 Del på Facebook Svart 30.Juli.2009 (redigert) Tidevann finnes også her. Redigert 30.Juli.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.