SY Anora Startet 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2009 Jeg er om dagen på vei til å kjøpe meg en svensk seilbåt, men valgets kvaler sliter i meg. Hva skal man velge? Noen som har erfaring med disse båt typer Hva skal man velge, hvilke hensyn bør jeg ta. Vi er en famlile på to voksne og 3 barn. Ønsker noe med god og grei plass. samtidig som vi ønske oss en trygg og god havseiler, en som med tiden kanskje kan ta oss over Atlanteren. Noen som har erfaringer og dele med oss? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Båtnytt har sikkert tester av alle båtene dere kan kjøpe. Rent intuitivt virker Sweden Yacht som de båtene som er best egnet til lang seilas over Atlanteren. Men jeg hadde nok tatt med HR og Najad i utvalget også, de har mange gode modeller rundt 31-38 fot. Jeg ville valgt lang kjøl og solid rigg for langtur. Kvalitet på motor er også viktig. En gammel motor kan bli en stor utgifts post. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 FINN-kode: 18321991 Ikke min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.