Polarn Startet 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2009 (redigert) Har et par tre eldre utenbordsmotorer jeg gjerne skulle hatt servicemanualer til. Finnes dette noen sted? Redigert 26.Juli.2009 av POLARN (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Droll Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Seloc har noen manualer liggende på nett ( abonnement ).. Hvis du tenker på gratis manualer tror jeg ikke det finnes noen offisielle, er mulig noen er lagt ut for alle å laste ned... men de må du lete.... Hvilke motorer er det du trenger manualer til da ?? Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
taske Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Jeg fant servicemanual til min 86-modell Mariner 30hk på Mariner sin hjemmeside. Men hjemmesiden til produsentene av dine motorer har du kanskje sjekket allerede? Sitér dette innlegget Go ahead, make my kernel! Besøk båtsiden min på http://baat.taske.no/ Link to post
Polarn Svart 26.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Den ene som nå sitter på Nordkappen er Johnson 1974 2 syl 50 hk. Den andre er en Evinrude 50 fra midten av 80 tallet, men den må jeg sjekke nærmere. Den siste er en Mercury 4.5 hk, men den har jeg til. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
svaagan Svart 4.August.2009 Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 Hei, jeg leter også etter gamle manualer til bl. annet evinrude 3hk 1959 modell påhengsmotor. Har ikke funnet noen gratis på nett enda, men hvis du finner ut at du vil betale noen kroner for en vil jeg anbefale å søke på ebay.com. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.